Продавець Інтернет-магазин TATA AGRO розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
594 відгуків
promo_banner
+380 (67) 880-77-24
tata-agro.com.ua
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Перед відправкою ми обов'язково перевіряємо цілістність та комплектацію товару. Термін дії гарантії починається з моменту оформлення замовлення в інтернет-магазині . Гарантійний термін для різних груп товарів складає: Запчастини – 30 днів. Шини, диски, колеса – 30 днів. Двигуни – 1 рік. Акумулятори – 3 місяці. Електросамокати (контролер, двигун-колесо, акумулятор) – 6 місяців. Велонабори (двигуни та акумулятори) – 6 місяців. Мотоблок бензин/дизель (з повітряним охолодженням) – 1 рік. Човнові мотори – 1 рік. Мотопомпи – 1 рік. Генератори – 1 рік. Пилки акумуляторні та електропили – 6 місяців. Мотобури – 1 рік. Мотокультиватори – 1 рік. Обприскувачі (акумулятор, насос, реостат) – 6 місяців. Обприскувач бензиновий – 1 рік. Пилососи садові – 1 рік. Сівалки ручні – 6 місяців. Обігрівачі – 1 рік. Портативні зарядні станції – 1 рік. Будівельна техніка, компресори, бетономішалки – 1 рік. Якщо в процесі експлуатації було виявлено заводський брак, ви можете повернути покупку протягом гарантійного терміну, сплативши послуги транспортної компанії . Після підтвердження наявності браку нашим фахівцем ми компенсуємо вам вартість пересилки . Звертаємо увагу! Відповідальність за цілісність товару під час транспортування несе кур'єрська служба. Якщо при прийомі замовлення ви помітили пошкоджену упаковку, вм'ятини, сліди падіння чи удару, уважно огляньте товар та перевірте його працездатність у присутності співробітника транспортної компанії. Якщо товар був пошкоджений з вини перевізника, складіть акт приймання-передачі та претензію. Це дозволить отримати компенсацію вартості замовлення транспортної компанії. Умови повернення/обміну товару Повернути/обміняти можна товар: Який не має слідів від встановлення/демонтажу. Монтаж якого провадився лише після перевірки стану реле-регулятора напруги, електромереж, частин системи запалення, котушки. Властивості, геометрія, конструкція якого не змінилася внаслідок встановлення, підрізування, шліфування. Що має оригінальну упаковку без пошкоджень. Комплектність якого залишилася первісною, як у момент покупки. Оплата доставки при поверненні При поверненні товару належної якості вартість пересилки оплачує покупець . При встановленні помилки (неповна комплектація/ пересорт ) з боку магазину, оплата доставки в обидві сторони компенсується покупцеві . Це допоможе нам якнайшвидше вирішити питання та замінити товар або компенсувати його вартість. Якщо ви виявили неповну комплектацію або пересортування, зв'яжіться з нашим менеджером та опишіть

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner